måndag 5 augusti 2013

Anno Iuliae: Cry Soldier Cry

Innan veckans Anno Iuliae får glädja dina trumhinnor, så har grottinnehavaren några små nyheter. Fortsättningsvis kommer inläggen att vara något färre, eftersom jag helt enkelt inte har tid att uppdatera dagligen och samtidigt hålla en bra nivå. Det här må vara en blogg till formatet, men det betyder inte att inläggen ska vara slarviga eller slentrianmässiga.

Allt det jag lägger upp här är skrivet minst två-tre dagar i förväg, ibland betydligt längre och det är så jag vill ha det, eftersom den här bloggen inte ska bestå av en radda Youtubeklipp och lite taggar. Om ni har tips, idéer eller önskemål om inlägg och teman, så är det bara att skicka ett mail till gollumscave@outlook.com eller skriva ett inlägg på min Facebooksida.

Nog om det. Nu välkomnar vi U.D.O, som förstås har en given plats i denna kategori, och det med en låt jag älskar på grund av dess klagande inslag av säckpipor. Mission No. X släpptes 2005 och införskaffades samma år av min sambo. Fast då hade vi ännu inte flyttat ihop, utan jag åkte till honom med en skrikande katt i resbur från campusområdet till Norrstrand. Jag är dock inte helt säker på om jag hörde detta gripande stycke innan vi flyttade ihop, men 2005 är iallafall året, så för en gångs skull var jag i takt med tiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar