torsdag 5 september 2013

Ganska glatt gnäll

Egentligen är jag rätt nöjd just nu, även om jag tuggar sönder tandköttet och fingerlederna knakar som en gammal gisten borgkammardörr. Anledningen till tuggandet och knakandet stavas annonsstopp, långvarig stress på lite olika plan och en hjärna som går på högst ofrivillig speed dygnet runt emellanåt. Det enda jag vill göra just nu är att få musklerna knådade, käkarna i led och ligga som en slö katt i soffan med all musik jag längtar efter. 


Förväntad energinivå:






I verkligheten:





Inte nog med att Svedernas kassett ligger och glimrar som en gyllene Wonkabiljett bredvid stereon - eftersom jag vägrar lyssna på ny musik när jag är riktigt stressad. Jag har även, håll i er nu: sju nya skivor på ingång från CDON! Watain, Bathory, Children Of Bodom, Metallica och Uriah Heep kan, om jag har en himmelsk tur, nå min grotta före helgen och bringa glädje åt mig och grannarna. 

Tanken är att ni ska få en Fredagsfika i form av Svederna den här veckan och att jag ska vara i bättre form till nästa vecka. Ner i djupen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar