onsdag 12 juni 2013

Mellanspel V - och en liten efterlysning

Mellanspelen här på bloggen är i grund och botten en kompromiss. Att dagligen posta långa inlägg skulle i slutändan göra både mig och mina följare (vad underbart sekteristiskt det där lät!) utmattade, så dessa små pauser från mitt orerande är resultatet av en insikt som min bättre hälft framförde och jag böjde mig för.

Jag kommer att ta en paus från bloggandet mellan 17/6 och 8/7 för att ägna mig åt ett par veckors privatgnäll bakom fördragna gardiner, och därför vill jag nu passa på att göra en värmländsk efterlysning:

Jag söker värmländska band inom alla hårdrocksgenrer (påminner det om Takida så är det inte metal... bara som en liten upplysning) som inte har slagit igenom. Ambitionsnivå, ålder, eget material eller covers - så länge det är metal är jag intresserad att skriva om det här.

Om du har ett metalprojekt av något slag - det måste inte vara ett band - eller känner någon/några som har det, så hör gärna av er till mig på gollumscave@outlook.com så skriver jag något om det här.

Slutligen: här är en försmak av vad som kommer imorgon, och nej, det är inte Metallica, ingen Cliff Burtonmemorial och ingen sågning av stackars Jason Newstedt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar