lördag 25 maj 2013

Teknikaliteter och solskydd

God morgon, skuggsökare. Fåglarna kvittrar något hysteriskt ute, det ser misstänkt soligt ut bakom persiennen och grannungarna för oväsen i vanlig ordning. Med andra ord är en lugn förmiddag framför datorn med massor av musik precis vad som behövs. Eftersom jag inte är något tekniskt geni gällande permalänkar i Blogger, så har jag ägnat min första halvtimme framför skärmen med att försöka få ordning på lite flikar, som varken har lust att ställa sig bokstavsordning eller ha rätt permalänkar. Vad jag däremot har lyckats med, är ett få till en fungerande e-postadress: gollumscave@outlook.com, så nu kan den som har något på hjärtat ta kontakt med grottvärden ifråga. (Förfrågningar om numetal avböjes dock både ovänligen och bestämt.)

Inte heller har jag hunnit med att kolla resultaten från Metallsvenskan, men en smula ursäktad torde jag vare för detta, i och med att jag tillbringade nästan två timmar av gårdagen med att intervjua Erik Thompson på Sweden Rock Magazine och Metalcentral. En mycket trevlig herre, för övrigt, och denna dag ska därmed tillbringas med artikelskrivande och de förfärliga ljuden (och solstrålarna!) från omvärlden utestängda av bland annat skönsjungande Hansi Kürsch & Co från Blind Guardian.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar