onsdag 29 maj 2013

Spelglädje på hög volym - och en liten upplysning

Min bättre hälft, må Dio välsigna honom, upplyste mig om att det där med att uppdatera så ofta som jag gör för tillfället inte kommer hålla i längden, vilket han självklart har rätt i. För det första så har jag ett jobb att sköta, för det andra är jag expert på att köra slut på mig själv och för det tredje så lär det bli lagom roligt om jag kör på så hårt att jag till sist inte orkar med musiken alls. Då kanske jag blir så trött att jag drabbas av Justin Bieberviruset och inte förmår uppskatta blast beats mer... (Må Scott bevara mig för ett sådant öde!)

Grottan kommer alltså att stänga till lite oftare, man behöver trots allt skugga såhär i början av sommaren när man är ovan vid solen. Var tredje dag är det nu tänkt att denna blogg ska uppdateras, så att grottinnehavaren kan ta itu med annat, som jobb, kaffedrickning, tv-spelande och allmän slapphet.

Lite grinig blev jag av denna insikt, men man kan inte gå runt och gnissla tänderna till pulver, det är helt enkelt inte metal. Jag hade lovat mig själv att den här bloggen inte skulle bli för allvarlig, för upprörd eller ja... ni vet: för seriös, och för att motverka sådana tunga tendenser, så behövs något som iallafall får mig att studsa lite på gången och le rakt ut i luften för att det bara känns så himla glatt och energiskt. Mina damer, herrar och hennar (heter det så...?): Dragonforce!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar