Visar inlägg med etikett Shine On. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Shine On. Visa alla inlägg

söndag 22 december 2013

Fjärde Ljuset: Gamma Ray



Mörk är bilden och mörka är dagarna, men inget mörker är så stort att en ljuslåga inte gör någon skillnad. Med det fjärde adventsljuset lyser jag nu till jullov här i grottan och inpackat i svart siden kan ni se en glimt av vad det nya året kommer att innehålla på bloggen. 

Nu drar jag igen öppningen fram till trettondagen, den sjätte januari 2014, och önskar alla återkommande och förbipasserande grottbesökare en riktigt god jul (eller annat firande) och ett gott nytt år med Gamma Ray.

Ta hand om varandra och nörda ner er i musik och böcker, filmer och tv-spel. Sup inte sönder skallarna, särskilt inte framför barn och se efter vart ni går, så att ni inte halkar på lömska isfläckar. 
I övrigt: Shine On!