måndag 9 juni 2014

Ner i djupen!


Bilden ovan visar mitt sinnestillstånd ganska bra nu. Nej, jag känner mig inte som en oskyldig fladdermus i väntan på att få huvudet avbitet av Ozzy mitt i min söta sömn. Däremot är jag rejält trött, vilket har visat sig i såväl minskade inlägg här, som minskat skivlyssnande hemma i grottans svalka. Att hårdrocken får ge vika för annonsringning är förmodligen ungefär så untrue som det bara kan bli, så det är tur att jag aldrig har utgett mig för att vara någon som lever på nitar, läder och spädbarn till frukost. 

Nu har jag äntligen semester från mitt utomgrottsliga jobb i ett par veckor, och ska tillbringa dessa med att lyssna på mängder av musik i lugn och ro, utan att artiklar och annonsörer flåsar mig i nacken. Jag ska låsa in mig, omgiven av skiv- och boktravar, dricka okristliga mängder iskall citrondricka och stressa ner på något sätt. Istället för att lägga upp en låt jag verkligen gillar, får ni härmed ett klipp från A Finnish Summer With Turisas, som nätt och jämnt klarar sig över min skämskuddegräns.


Rasputin (2008)



Grottmänniskan är tillbaka med mer gnäll efter midsommar. Till dess:

Ner i djupen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar